1/7/10

Giveaway result and Big Summer Sale!!





Hi to all!
Sorry for the delete on the giveaway result....a very busy days!!
The winner is: Beatriz!!
Thank you so much eveybody for your participation and for your lovely comments about my work!!!
I'm working in a new series of animal collage, girls and new themes and I just made a Big Summer Sale on all my artworks right now (60% off)!! Amazing discounts on unique pieces!!
Just take a look!!!
*********************************************************************************
Hola!!
Perdón por el retraso en el anuncio del ganador del sorteo....he estado super ocupada estos dias!!
La ganadora es: Beatriz!!
Muchas gracias a todas por la participación y por vuestros comentarios sobre mi trabajo!!
Estoy trabajando en nuevas series de collage, animales y mñecas y nuevos temas y acabo de listar un Big Summer Sale en todas mis ilustraciones (60% menos) Increibles descuentos para piezas únicas!!
Pasaros por la tienda!!

2 comentarios:

Me salen alas (si me paras los pies...) dijo...

¡¡Pero relaxxx!!! que ya es julio!!!
Me encanta tu blog.
Saludos desde este calurosisisisismo Madrid

children's clothing dijo...

You make those cards? WOW!